Blogul de inițiativă al tinerilor din Râmnicu Sărat! Cu fiecare zi, alaturi de noi, mentalitatea ta se schimba! Schimba-te si tu! Implica-te!

  • RSS
  • Facebook
Posted by Unknown - - 0 comentarii



Pentru o clipa m-am temut.. atat de greu este sa faci fata la 24 de oameni ce teoretic isi doresc sa vorbeasca in acelasi timp, graind aceeasi limba… Cine ar fi spus ca vor vorbi pe rand?
Am vrut reguli intre noi si voi... Cine-ar fi spus ca dragostea noastra de neamuri infratite nu are nicio regula?

Prin minte mi-a trecut ca poate-n nebunia lor, ca daca nici ei nu au, cine mai are, tinerii se vor inversuna sa creada-n neputinta lor de a crea… Cine ar fi spus ca azi sunt toti plini de incredere?
Am stat pe ganduri crezand ca o granita poata sa rupa sangele iubirii in doua… Cine ar fi spus ca iubirea este vesnica?
Mi-am pus adesea capul in palme gandindu-ma ca (noi si voi) vom simti pe rand… Cine-ar fi spus ca avem acelasi suflet?

M-am intrebat adesea de nu m-am pripit... Cine-ar fi spus ca niste copii or sa ma convinga.. ca m-am pripit atunci cand am gandit c-am sa ma pripesc.
Nu de putine ori nu am crezut in mine... Cine-ar fi spus ca voi, moldoveni dragi, o sa credeti?
Nu rar, frumos m-am imbarbatat cu tineretea voastra… Cine-ar fi spus ca toate sunt la fel?
Si nu de multe ori avem sansa sa intelegem… Cine-ar fi spus ca voi le veti intelege pe toate?

Si semne de intrebare uneori punandu-ne, caci nu cunostem adevarul: sa fie oare o fratie intre noi?... EU INTOTDEAUNA AM CREZUT!


Florin Ceparu si… Intrebari, pline de raspunsuri in urma proiectului Traieste Poezia prin Teatru - finantat de Comisia Europeana prin Programul "Tineret in Actiune"

Leave a Reply