Blogul de inițiativă al tinerilor din Râmnicu Sărat! Cu fiecare zi, alaturi de noi, mentalitatea ta se schimba! Schimba-te si tu! Implica-te!

  • RSS
  • Facebook
Posted by Unknown - - 0 comentarii

Gratie implicarii mele in diverse proiecte si activitati impreuna cu alti voluntari m-am confrunta cu situatii si probleme care m-au ajutat sa dobandesti noi abilitati. In plus, am invatat cum sa reactionez cand am fost pusa in fata unor intamplari mai putin obisnuite. Dezvoltarea personala prin voluntariat include activitati si experiente prin intermediul carora mi-am imbunatati calitatea vietii si am contribuit intr-o mica sau mare masura la schimbarea vietii altor persoane, prin implicarea mea in proiectele desfasurate.

Acum probabil va intrebati un lucru. Ai vreun beneficiu de pe urma acestor actiuni? Se stie ca in urma voluntariatului nu poti obtine satisfactii materiale, insa poti avea parte de alt tip de beneficii.

Pe mine proiectul RUReality m-a ajutat foarte mult, am dobandit experinta in ceea ce priveste comunicarea in alta limba, totodata am invatat tehnici de cooperare, am invatat sa imi asum responsabilitatea si sa lucrez contra timp. In plus, faptul ca am fost voluntar in acest proiect m-a invatat ce inseamna munca in echipa si comunicarea interculturala. Intrucat am intrat in permanenta in contact cu oameni din diverse medii sociale, am reusit sa ma adaptez si sa dezvolt noi atitudini fata de cei din jur, dar si fata de mediul inconjurator. Poti cunoaste foarte multe persoane care impart aceleasi pasiuni si iti poti face foarte multi prieteni noi. Respectul de sine si increderea in propriile tale forte a crescut considerabil deoarece voluntariatul presupune multa responsabilitate si spirit de echipa, iar unele provocari trebuie depasite si rezolvate cu mult tact.

Am fost intampinati cu materialele de promovare ale proiectului, anume: flyere, afise, pliante, roll-up si banner, acestea producand un impact vizual de creare a unei identificari in imaginea fiecaruia dintre cei care au luat parte la eveniment. Tarile participante au fost Romania, Turcia, Bulgaria si Italia si s-a desfasurat in perioada 02-10 septembrie 2013.

Ma bucur ca am avut sansa sa iau parte la acest proiect, am dobandit foarte multe cunostinte si am devenit o persoana mult mai sociabila. A fost o experinta de neuitat!

Articol realizat in cadrul proiectului „RURealy”, finantat de Comisia Europeana prin Programul „Tineret in Actiune”, actiunea 1.1. Schimb de tineri

Gavrila Aurelia – participant RUReality

Leave a Reply