Street Sports & Media Diversity - Vizibilitate
Proiect finanțat de Comisia Europeană prin Programul “Tineret în Acțiune”
Ulterior acestor acțiuni, au fost derulate în perioada imediat următoare demersuri de promovare ce au conturat o adevărată campanie de vizibilitate ce a pătruns în școlile și liceele râmnicene, în fapt principala resursă de selecție a participanților pentru proiecte finanțate prin TiA. Comunicarea, dialogul tematic continuu susținut prin intermediul tinerilor din grupul țintă a fost principala modalitate prin care participanții au produs o informare asupra proiectului și o conștientizare asupra importanței implicării multiculturalității în soluționarea unor situații de necesitate ce pornesc de la o problemă universală: slaba practicare a sportului și introducerea unui nou trend: sportul de stradă, alături de dezvoltarea abilităților media ale participanților.
O altă cale de promovare deosebit de importantă, aferentă proiectului, a fost reprezentată de valorificarea mediul online/internet. În acest sens au fost utilizate blogurile euramnicean.blogspot.com și streesportsandmediadiversity.blogspot.com, alături de grupul de facebook al proiectului și de pagina de facebook a A.T. Onix, prin intermediul cărora tinerii au creat în cadrul comunităților imaginea completă a unui proiect ce va implica tineri din patru state în abordarea unor tematici comune: sportul de strada și arta media. Promovarea online a fost din plin valorificată și de către partenerii noștri. În acest sens, în mod continuu, odată cu derularea diferitelor acțiuni de vizibilitate, participanții postau în cadrul grupului de facebook specific proiectului diferite poze motivaționale ce au reprezentat dovada implicării și a entuziasmului cu care tinerii au venit în întâmpinarea proiectului. O atenție deosebită a fost însă acordată promovării prin materiale informative. În acest sens, îmbrăcați în tricouri albastre personalizate cu denumirea proiectului, alături de siglele Comisiei Europene și logo-ul TiA, având pe braț sigla Asociației Onix, tinerii au desfășurat campanii repetate de promovare utilizând: flyere, afișe, pliante, stickere. Totodată a fost creat și un roll-up al proiectului, precum și un banner ce au fost inscripționate cu detaliile proiectului alături de siglele și logo-urile Comisiei Europene și ale TiA. În acest mod toți tinerii ce au intrat în cadrul Centrului de Tineret FORTES au avut șansa de a intra în contact cu aria proiectului și de a fi informați referitor la schimbul de tineri.

Activitățile de promovare și vizibilitate vor continua până la momentul schimbului efectiv de tineri, anume până în data de 23 august, atunci când cei de 32 de participanți vor da suflet multiculturalității prin glasuri venite tocmai din Turcia, Letonia și Lituania.