Blogul de inițiativă al tinerilor din Râmnicu Sărat! Cu fiecare zi, alaturi de noi, mentalitatea ta se schimba! Schimba-te si tu! Implica-te!

  • RSS
  • Facebook
Posted by Unknown - - 0 comentarii


Ultima intalnire de echipei de implementare a proiectului TRAIESTE POEZIA PRIN TEATRU a avut ca scop realizarea unei evaluari informale a asteptarilor cu care fiecare participant vine in intampinarea proiectului, cu putin timp inainte de inceperea proiectului. Reactiile participantilor au fost unele deosebite acestea evidentiind pe de o parte existenta unor tineri cu experienta in arta poetica si totodata cu premii obtinute urmare a participarii la diferite concursuri, asa cum este cazul Anei Maria Barbu si Alinei Prunica sip e de alta parte, tineri ce vin cu elanul si dorinta de a-si dezvolta abilitatile inca nevalorificate in procesul de creatie poetica, asa cum este cazul celorlalti tineri din grupul tinta.

In indeplinirea tuturor asteptarilor si nazuintelor ce in continuare va vor fi aduse la cunostinta dumneavoastra, echipa de organizare si implementare a proiectului TRAIESTE POEZIA PRIN TEATRU - TRUP alaturi de grupul tinta va avea ocazia in perioada 9 – 17 iunie 2013 sa dea viata imaginatiei si creativitatii tinerilor intr-un cadru non – formal ce ii va introduce pe tineri in diferite conditii si locatii de creatie, acolo unde tinerii vor avea ocazia de a experimenta si de a da frau liber viziunii, cuvintelor, rimelor, gandurilor si sentimentelor lor.
“Am decis sa ma implic in proiectul TRUP deoarece poezia ne da sens vietii, rimele aratand cat de profunda e viata atunci cand ai ocazia de a o aseza pe hartie” (Ana Barbu)
 “Poezia inseamna libertate, inseamna vis, desprinderea de realitate! Pentru toate acestea voi TRUP si suflet in acest proiect” (Maria Constantinescu)
“Este primul proiect in care particip. Am decis sa fiu parte deoarece teatrul, in primul rand si poezia, in al doilea rand, inseamna creativitate! Am ceva experienta in teatru si as vrea sa o aduc in slujba proiectului TRUP” (Mihai Besliu)
“Imi place sa compun poezii sis a impartasesc poeziile mele altor persoane asa cum imi place sa si ascult creatiile altora. Ma astept ca in proiect sa pot avea ocazia de a le face pe ambele!” (Valentin Coserea)

“Voi lua parte in TRUP pentru ca imi place poezia si pentru ca imi place sa creez! Poezia este o reprezentare a sufletului, iar trairile pe care le voi detine pe perioada proiectuluima vor inspira si ajuta sad au viata unor poezii, unor stari, a adevaratului eu! Poezia inseamna viata!” (Alina Prunica)
“In fiecare poezie gasim inspiratie si ne inspiram! Vreau ca participand in acest proiect, comunicand cu ceilalti participanti, sa invat cate putin din ce inseamna sa compui, sa fii parte dintr-o piesa de teatru sis a impartasesti momente frumoase alaturi de alti tineri de varsta ta” (Gavrila Auralia)
“Vreau sa descopar cultura prezenta si trecuta a tinerilor din Rep. Moldova. Ma astept ca prooectul sa fie o impartasire culturala, de valori si inspiratie! Vreau sa imi fac noi prieteni, sa cunosc oameni noi si sa imi imbogatesc competentele raportate la tematica proiectului”. (Ionut Baciu)
“Imi place sa compun poezii cu inclinatie spre hip – hop, spre modern, spre realitatea zilelor noastre si consider ca a fi parte din acelasi mediu cu tineri din Romania si Rep. Moldova ce provin din medii diferite, acesta poate fi un factor de inspiratie ce ma poate conduce spre creatii care sa ma reprezinte cu adevarat. Totodata astept jocuri non – formale care sa ne ghideze procesul de creatie poetica.” (Andrei Matei)

“Este pentru prima oara cand voi fi intr-un astfel de cadru, cand compun poezii si sunt pusa in fata faptului de a recita, precum si de a fi parte intr-o piesa de teatru. Este al doilea proiect in care particip si astept activitatile cu un real interes si o deosebita placere. Sunt motivate sa incerc si cred ca voi reusi!” (Corina Chiriac)
“Prima oara cand compun! Prima data in proiecte! Prima experienta de 8 zile alaturi de alti tineri decat cei din mediul scolar! Imi doresc sa invat sa compun poezii, sa-mi gasesc inspiratie, sa invat de la altii sis a avem un timp minunat impreuna” (Cristina Cocos)
“Obisnuiesc sa compun poezii pentru mine, pentru starea mea de bine, pentru a fi reprezentata, pentru a lasa ceva in urma trairilor mele. Imi doresc sa invat din experienta celorlalti, din non – formal, din ceea ce inseamna a compune poezii In locuri unde nu am mai fost niciodata” (Doina Luca)
“Ma incanta faptul ca poeziile noastre vor fi publicate si cunoscute. Vreau sa invat sa compun mai bine, sa ma apropii mai mult de natura!” (Tudor Alexandru)
“Este primul proeict la care iau parte si sunt incantata! De la inceput am fost atrasa de tematica poeziei si de faptul ca va trebui sa compunem poezii in diferite stiluri si deplasandu-ne in diferite locatii pentru a ne descoperi inspiratia!” (Andreea Popescu)
“Pentru prima data voluntar, sunt condus de dorinta de a descoperi ce inseamna sa fii parte a unui proiect finantat prin Programul “Tineret in Actiune”. Cred ca niciodata nu e prea tarziu sa te implicit si sunt motivate sa iau parte la toate activitatile proiectului”. (Stoica Marius)

“Am decis sa particip cunoscand faptul ca aici voi intalni noi tineri, pe care mai tarziu mi-I voi face prieteni. In acelasi timp, poezia ma va ajuta sa ma regasesc, sa imi descopar mai bine trairile si sentimentele” (Mario Sorescu)
“Poezia inseamna sensibilitate, iar eu vreau sa imi valorific aceasta componenta ce ma caracterizeaza. Sunt incantata de faptul ca vom lua parte la activitati, alaturi de tinerii moldoveni si ca voi experimenta ceva nou!” (Claudia Matei)
Ateptari ale tinerilor care avem speranta ca urmare a schimbului de tineri ce are ca tematica: poezia si teatrul, sa fie atinse, iar tinerii implicati sa devina promotori ai legaturilor dintre Romania si Rep. Moldova, ai spiritului romanesc de pretudindeni unit prin istoria comuna, poetii comuni, aceeasi scriitori.

Florin Ceparu

Leave a Reply